začetni alpinistični tečaj na področju Zelenice

23.-27.3.2011

Dan 1: Na sončno četrtkovo jutro smo se prebudili v Iskrški koči (Koča pri izviru Završnice) in si takoj po zajtrku nadeli pretežke ruzake,ter se odpravili proti Suhem ruševju. Tam smo izvedli nekaj vaj, med drugim tudi zaustavljanje s cepini, kjer sem takoj staknila prasko na obrazu.
Nato smo se po neznani grapi povzpeli na vrh Vrtače. V kočo smo se vrnili šele okoli štirih popoldne, kjer nas je pričakalo zelo mnjami kosilo in sproščen večer.

Dan 2: Jupi,spet sonček..Drugi dan smo vse naveze napadle grape po Begunjščici. Razmere za plezanje so bile odlične, zadosti snega, razen kakšne klože sem in tja, drugače pa pomrznjeno.Naša naveza (trije tečajniki in inštruktor) smo se odpravili v Frelihovo in nadaljevali po Škratovi, ter po grebenu do vrha, nato pa sestopili po Centralni grapi. Vmes smo se varovali z izdelavo sidrišča v skali, kar je bila zame čisto nova izkušnja. Pestra pa je bila tudi hoja po izpostavljenem grebenu. Popoldne so sledile še različne vaje, pa nam je zaradi utrujenosti že malo padala koncentracija. Zvečer pa hitro spat, da si naberemo moči za novi dan:)

Dan 3: Malo oblakov a nič hujšega.Spet se podamo v Begunjščico, tokrat po Rožičevi, kjer se varujemo z izdelavo sidrišč v snegu. Sestopimo po Centralni in še dolgo do četrte ure vadimo iskanje žoln, sondiranje, prerez snega, itd…Vsi utrujeni se vrnemo v kočo, kjer nas čaka še dolg večer, super žurka in veliko smeha.

Dan 4: Vsi neprespani na zajtrk, še pospravimo stvari, pa nazaj v dolino.
Analiza: Bilo je super,poučljivo…priporočam.