Šite, Herlec – Kočevar

Pretežno neškodljivo smer sva 28.7.2012 plezala Janko Pretnar (AO Jesenice) in Iztok Pungaršek.Trimčkanje iz Planice do Tamarja brez problema, pristop do stene brez problema, plezanje do 3. zuga brez problema, potem pa opis vodi levo, klini pa desno.

Foto: kozjak.org

Janko pleza desno do štanta, vendar ne vidi nadaljevanja naprej, njegova psiha pade kot jabuk na Newtonovo bučo, spusti se po štriku, zabije ogromno cajta, zaniha levo pod previs in odkrije en prastar klin, okrašen z gurtno, ki ga izpuli s težavnostjo majavega mlečnega zoba.

Grem plezat še jst, tudi v desno in izkaže se da je prav, vmes pa še malo strgam moje najljubše hlače. Plezam naprej do kotla, kjer se odveževa in nadaljujeva do famoznega kamina, ki je pripadal meni. Kamin bi se lahko imenoval Kamin revežov, ker so vsi spodaj čakajoč Godota reveži, saj dobijo ves šoder z drobljive prečke.

Spust s Šit in vzpon na Škrbino je dovolj dooooooolg, da sva reflektirala celo smer. S prevozom v Planico imava srečo, naloži naju Primorec, ki je imel izpitno turo za alpinista v smeri Belač-Zupan. Čestitke in hvala!

Vse naprave za fotkanje za pozabila doma, zato tokrat pozerji iz črnobelih časov.

V Vratih pozimi leta 1949. Od leve: Rado Kočevar, Sandi Blažina, France Zupan in Marjan Keršič – Belač. V navezi je bil tudi Roman Herlec, ki ga ni na fotki.