Rumena diagonalka in Levi steber

Na FB-ju sem zasledila, da je Nejc opravil dve super ponovitvi smeri.

Tole je bilo zapisano na strani AO Radovljica:

”Za vikend sva imela z Nejcem K. mal daljše plane, zato sva šla spat v Vrata. Zjutraj je bila Stena v megli zato sva še mal zaležala pa se rajš odpelala na Vršič. Spet smo se zagnal v Rumeno Diagonalo. Tokrat je šlo pa tut na frej (Nejc NP, VIII). Verjetno 2.PP”, je zapisal Matevž Mrak.

To je bilo v soboto. V nedeljo pa je bil v navezi z Maticem Koširjem (AO Jesenice), ki je povedal naslednje:

”Včeraj sva se z Nejcem Klemenčičem zmenila da greva plezat. Doma sem našel skico te pozabljene smeri, za katero mi je Pero povedal da je zelo lepa. Kljub težavam z vstajanjem sva bila ob spodobni uri pod steno. Dostop je res strm in zoprn. Ko sva videla barvo prvega raztežaja (živo rdečo) sva se že hotela obrniti a sva poizkusila in stvar sploh ni bila podrta. Še dobro da sva vztrajala, saj sva potem do vrha plezala v odlični skali čez nore prečke, previse, strehe… Najtežja sta tretji in peti raztežaj (ok VII-). Smer je pa vseskozi zelo pokonc, sploh zadnji kamin je zelo zanimiv. V smeri je okoli dvajset klinov, od tega 10 v petem raztežaju, ki je skupen z grapo. Edino krušljivo mesto v smeri je streha v drugem raztežaju. Zame ena lepših smeri v Julijcih. Varovanje je dobro a včasih malo bolj narazen, a ni problema, ker je skala res dobra.

Možno je da sva opravila šele 3. ponovitev in 2. prosto ponovitev smeri. Smer sta zlezla Knez in Cajzek leta 83, Pero Ramuš in Benjamin Ravnik sta leta 92 prva prosto ponovila smer. O drugih ponovitva nisem našel podatka.”