Zimski tabor v francoskih alpah

Tretjega februarja smo člani tržiškega odseka AO Tržič Benjamin Vidmar, Anže Kuhar, Matija Ribič, Janez Ambrož, Cene Hafner, Jernej Novak, Marko Florjanič, Matic Mohorč, Matic Primožič, Primož Eržen, Vid in Urh Primožič odšli na zimski tabor v osrčje francoskih Alp. Na pot smo se odpravili v petek dopoldne in po dobrih desetih urah prispeli v Le Bourg-dʼOisans, kjer smo imeli apartmaja. Utrujeni od vožnje smo se odpravili spat, saj nas naslednji dan čakala ledena pravljica.

Zjutraj smo leno vstali, saj smo čakali na lastnico apartmajev da se pomenimo glede finančnega penala za čistočo apartmaja, če ga na koncu ne pospravimo za seboj. Tega si le nismo želeli saj bi nam lastnica  80 evrov zaračunala samo za »displaced furniture«. Nato smo se po hitrem postopku spokali iz apartmajev in se napotili v prečudovito dolino Vallon du Diable.

Po lepem, uro dolgem pristopu skozi dolino, smo uzrli zadane plezalne cilje. Po dolini smo se razkropili kakor mravlje, žejni dobrega ledu in plezarije. Sam sem prvi dan plezal z Matijem ogledan sva imela slap Le Lamres du Chaos. Zapodila sva se v prvega, ki nama je po preteklih slikah zgledal približno enako in sva nekje na tretjem raztežaju ugotovila, da sva mogoče v napačnem slapu, saj naj bi bil Chaos  dolg 120 metrov,  pred nama pa je bilo še kar nekaj ledu. Po preplezanem malo daljšem slapu in nekolikšnem tehničarjenju in popolnoma našutanih nogah sva kasneje ugotovila, da le plezava slap Les Hemos a Godo, ki pa je bil zanimiv in prijeten za plezanje. Zarinil sem v najtežji del in Matiju odplesal cel album Elvisa.

Ostali člani tabora pa so prvi dan plezali po navezah:

• Urh Primožič, Vid Primožič v slapu Les Cloches de l’Enfer, Wi5
  • Benjamin Vidmar, Matic Primožič v slapu Deliverance, Wi4
  • Janez Ambrož, Primož Eržen v slapu Vol du Bourdon, Wi4+
  • Matic Mohorč, Marko Florjanič v slapu La Rage de vivre, Wi4
  • Jernej Novak, Anže Kuhar v slapu Autisme, Wi4

Po lepem in sončnem dnevu se je ekipa iz kombija vrnila nazaj v apartmaje, kjer nas na mizi čakala pripravljena hrana. Mohorč nam je postregel z odličnimi tortiljami, piko na i pa je dodala njegova domača pekoča omakca.

Naslednji dan smo se odločili vrniti  v isto dolino, le da smo se nekateri premešali po navezah. Z Benotom sva v drugem dnevu zarinila v slap Le Lamres du Chaos, torej slap ki sva ga z Matijom prejšnji dan popolnoma zgrešila.. Po koncu slapu je bil Beno mnenja, da je idealen za vplezavanje,  soliden Wi3+ in prijeten za popikat.

Ostali člani so plezali:

• Jernej Novak in Matic Primožič sta plezala slap Hemos a Godo, Wi4
  • Matic Mohorč, Marko Florjanič v slapu Deliverance, Wi4
  • Matija Ribič, Anže Kuhar v slapu Vol du Bourdon, Wi4+ in Le Lamres du Chaos, Wi4
  • Janez Ambrož, Primož Eržen v slapu La Verge du Démon, Wi5+
  • Urh in Vid Primožič v slapu La rage de Vivre, Wi4

Kot prejšnji dan je Markotov avto odšel v dolino pred kombijem in tako so nas v apartmaju že čakali topli makaroni, ki nam jih je pripravil Janez –  a letos ne tako pekoči kot lansko leto. Po dobri južni so se v apartmaju začeli graditi načrti za naslednji dan,  tokrat v dolini pod prelazom La Grave.

Zjutraj smo se zbudili v megleno jutro in odpravili v led. Po poti smo si ogledovali vse viseče sveče in smrklje, ki smo jih lahko videli skozi meglo. Z Matijem sva imela v glavi idejo po nekem lahkem slapu, ki ga na žalost nikoli nisva našla in sva se na koncu odločila za isti slap, v katerega so ravno vstopili  tudi Jernej, Matic, Vid in Urh. Plezali smo slap Caturgeas Wi3+, ki se v dobrih razmerah pomaša z dolžino 600m, tokrat pa se je po dobre 300m zaključil z zametkom ledu, ki ga je razžrl spomladanski potoček.

Ostale tri naveze so tretji dan plezale:

• Janez Ambrož, Primož Eržen v slapu La croupe de la Poufiasse, Wi4+
  • Benjamin Vidmar in Anže Kuhar v slapu Fantasme, Wi5
  • Matic Mohorč in Marko Florjanič v slapu La croupe de la Poufiasse, Wi4+

Po plezanju se je dan razjasnil, mi pa smo se vrnili v apartma, kjer smo si pogreli ričet in pojedli puding. Nekaj se nas je odločilo pogledati nočno življenje v Les deux Alpes in tako smo se manjša zasedba odpeljala v izvidnico. Noč se je iz rahle izvidnice, malenkost zavlekla in naslednji dan moram priznati da je bila čelada kar naenkrat premajhna.

Zadnji plezalni dan smo se ponovno odločili obiskati dolino pod La Gravom. Z Matijem sva se odločila za slap, ki sta ga prejšnji dan plezala Marko in Mohorč in moram priznati, da sta nama pustila tako lepe huke da cepina v najtežjih delih ni bilo treba zabiti. Vid in Urh sta si za zadnji dan izbrala malo drugače in sta se usedla na gondolo in odšla potepati po hribih.

Ostale naveza so plezale:

• Jernej Novak, Matic Primožič v slapu Orgasme, Wi4+
  • Janez Ambrož, Primož Eržen v slapu Fantasme, Wi5
  • Matic Mohorč in Marko Florjanič v slapu Caturgeas – parcours intégral, Wi3+
  • Benjamin Vidmar in Anže Kuhar v slapu ADRENALI RUSH, Wi4, ki je po njunem mnenju in po slikah zgledal kar zahteven zaradi pomankanju ledu

Po končanem vzponu sta naju pobrala Beno in Anže in naju odpeljala na hladno pivo pod gondolo, kjer smo na sončku počakali še Vida in Urha. Nato smo po poti pobrali manjkajoče člane in se odpravili nazaj v apartma, kjer so nas čakale skuhane klobase, ki nam jih je pripravil Primož. Po toplem obroku smo se ponovno odločili oditi v Les 2 Alpes na večerno življenje, tokrat v skoraj popolni zasedbi.

Naslednje jutro smo zgodaj vstali, se dokončo spakirali iz stanovanja in ga temeljito učistili, saj nismo želeli dodatnih stroškov. Po končni inšpekciji lastnice smo se veseli odpeljali proti domu.

Zahvaljujem se vsem prisotnim članom tega zimskega tabora za celotno organizirano izvedbo, kuhanje in vložen trud v predpriprave. Posebne zahvale gredo GRZS Slovenije vso pomoč in možnost izposoje kombija. Bila je noro prijetna dogodivščina in v take lepe konce se bo še absolutno potrebno vrniti.